آشنایی با کشور آلمان

 

آشنایی با کشور آلمان

 

کشور آلمان با پایتخت برلین و نام رسمی جمهوری فدرال آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک، و دریای بالتیک و از شرق با لهستان و جمهوری چک و از جنوب با اتریش و سوییس و از غرب با فرانسه, لوکزامبورگ, بلژیک و هلند هم مرز می باشد. زبان رسمی این کشور آلمانی است و پول رایج این کشور یورو می باشد.

آلمان یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان, چهارمین کشور جهان از لحاظ تولید ناخالص, بزرگترین صادرکننده کالا و دومین کشور وارد کننده جهان است. این کشور موتور اصلی اقتصادی حوزه پولی یورو در اتحادیه اروپا به شمار میرود.

شبکه جاده ای آلمان استاندارد و دارای کیفیت بسیار بالایی است و همچنین دارای حمل و نقل متراکم و شبکه ای مدرن است. دستاوردهای آلمان در زمینه علم بسیار مهم و چشم گیر بوده است و همچنین این کشور دارای یکی از قدیمی تزین سیستم های مراقبت بهداشتی جهان است.

آلمان کشوری پیشرفته در صنعت مد و نهمین کشور پربازدید جهان است و برلین پایتخت این کشور سومین شهر پرجمعیت اروپاست. آلمان دارای یک بازار اقتصادی و اجتماعی با نیروی کار مجرب, سرمایه اقتصادی کلان, سطح پایین فساد و سطح بالا از نوآوری است. حدود چهل میلیون نفر از جمعیت مشغول به کار هستند که از این تعداد حدود پنجاه و سه درصد مرد و چهل و هفت درصد را زنان تشکیل میدهند. نرخ بیکاری در این کشور حدود پنج تا شش درصد می باشد.

آلمان به عنوان یک کشور مهاجرپذیر حدود هشتاد و سه میلیون نفر جمعیت دارد که حدود نوزده درصد از جمعیت آن را اتباع خارجی و خانواده های مهاجر تشکیل میدهند و هر ساله مقصد مهاجرت بسیاری از ایرانی ها میباشد. مهاجرت عمده به آلمان اصولا از سه طریق کاریابی، تحصیلی و تجاری انجام میپذیرد که هر کدام روند خاص خود را داراست.

مهاجران موفق پس از کسب درآمد و پرداخت مالیات با توجه به شرایط فرد, پس از چند سال میتوانند تقاضای تابعیت آلمان را به ادارات دولتی ارائه دهند و در صورت موافقت اداره مربوطه با ارائه مدرک زبان آلمانی و موفقیت در امتحان قانون اساسی آلمان, موفق به کسب تابعیت کشور آلمان شوند.

جهت کسب اطلاعات در مورد مهاجرت به آلمان میتوانید، ابتدا در وبسایت کارآوین ثبت نام کنید تا شرایط شما توسط کارشناسان کارآوین بررسی شود. پس از اطمینان از دارا بودن شرایط لازم برای مهاجرت کاری به آلمان، شما میتوانید از طریق این لینک در وبسایت کارآوین، وقت مشاوره کلی رزرو کنید. شما پس از مشاوره کلی، نحوه تهیه مدارک و انعقاد قرارداد با کارآوین را از مشاوران ما دریافت میکنید.

کارآوین در شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

جستجوی در مقالات سایت

کارآوین را به اشتراک بگذارید